پاکت فلایر و کاربرد آن

پاکت فلایر, پاکت پستی, بسته بندی, پست, کارتن پستی, جعبه, خرید کارتن پستی,

 

با گسترش خریدهای اینترنتی و اهمیت بالای آن هم در بین خریداران و هم در بین فروشندگان، موضوع بسته نیز اهمیت بالایی پیدا کرده است و امروزه انواع و اقسام پاکت های پستی موجود است که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی دارد. یکی از پاکت های بسیار پر کاربرد و مقاوم که در زمینه های مختلف استفاده می شود پاکت فلایر می باشد.

پاکت فلایر چیست؟

پاکت فلایر یا پاکت پلاستیکی یک پاکت سه لایه می باشد که لایه خارجی آن به رنگ سفید بوده و این امکان را دارد که تمامی اطلاعات مورد نیاز بر روی آن نوشته شود. لایه داخلی آن اما برخلاف لایه بیرونی نیره است که حالتی محرمانه به بسته می دهد و در بین این دو لایه یک لایه پلی اتیلن بی رنگ نیز وجود دارد. این نوع پاکت دارای استحکام بالا، چسبندگی درب، دوخت های جانبی مقاوم، ضد آب و مقاوم در برابر پارگی می باشد. مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار از علل استفاده این نوع بسته بندی در پست های بین المللی(TNT ، Aramex ، DHL و پست جمهوری اسلامی ایران) و سایر سازمان ها و ارگان ها می باشد.

ویژگی های پاکت فلایر:

کشسانی: از آنجایی که این پاکت ها از جنس پلاستیک بوده، از کشسانی بالایی برخوردار است که این ویژگی باعث شده است که برای ارسال انواع پوشاک و محصولات حجیم گزینه مناسبی باشد.

مقاومت بالا: خاصیت کشسانی و جنس پلاستیک باعث شده است که در برابر عوامل خارجی مثل برف، باران و رطوبت ساختار خود را حفظ کنند. این پاکت ها برخلاف پاکت های نایلون مشکی که لایه خارجی آنها از جنس کاغد بوده و در اثر فشار و یا برخورد با اجسام خارجی به راحتی آسیب می بینند، این مشکل را نداشته و در این شرایط آسیب نمی بینند.

درب چسبدار:یکی دیگر از ویژگی های این پاکت ها که کار را برای کاربران آسان تر میکند داشتن درب های چسب دار است. این ویژگی زمانی مشهود است که نیاز به بسته بندی تعداد زیادی از مرسولات در زمان محدود وجود دارد که به کمک این ویژگی می توان با سرعت بالایی بسته ها آماده ارسال کرد.

سایزهای پاکت فلایر

  • سایزA3 : 30*46 سانتی متر
  • سایزB4 : 30*40 سانتی متر
  • سایزA4 : 23*33 سانتی متر
  • سایزA5 : 17.5*25 سانتی متر

خرید پاکت فلایر از کارتن کده

کارتن کده عرضه کننده انواع پاکت های پستی و لوازمات بسته بندی می باشد که شما را در روند بسته بندی یاری می رساند. میتوانید همین حالا به صورت غیر حضوری از سایت کارتن کرده پاکت فلایر را تهیه فرمایید.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در کارتن‌کده اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

7 نظر

  1. توسط ریحانه در تاریخ 1402 تیر 14, چهارشنبه

    عالی

  2. توسط مقیمی در تاریخ 1402 تیر 7, چهارشنبه

    بسیار عالی . اموزنده و مفید

  3. توسط الهام در تاریخ 1402 تیر 7, چهارشنبه

    ممنون از مطالب خوبتون

  4. توسط elham در تاریخ 1402 تیر 7, چهارشنبه

    پاکت های فلایر عالی هستند تشکر

  5. توسط نادری در تاریخ 1402 تیر 7, چهارشنبه

    سلام خداقوت مثل همیشه مطالبتون عالی و پر کاربرد هست موفق باشید

  6. توسط ش در تاریخ 1402 تیر 7, چهارشنبه

    پاکت فلایر یک گزینه بسیار عالی و مناسب برای ارسال مواردی غیر از کاغذ است و خیلی ارزان تر از کارتن های پستی است.

  7. توسط فروشگاه برتر در تاریخ 1402 تیر 7, چهارشنبه

    پاكت هاي فلاير خيلي خوبن. اصلا اگر پاكتو تو رودخونه بندازي مرسوله نم نميگيره.