پاکت متالایز،پاکت پستی،کارتن پستی،بسته بندی،پاکت متالایز شفاف،پاکت متالایز رنگی

در این مقاله سعی داریم به توضیح مختصری درباره پاکت متالایز بپردازیم و بگوییم که پاکت متالایز چه کاربرد و چه ویژگی هایی دارد.نام دیگر پاکت متالایز را میتوان پاکت با جلد شیشه ای نام گذاری کرد که بیشتر در صنعت غذاسازی و شرکت های خوراکی و تنقلات استفاده میشود.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پاکت متالایز چیست؟

پاکت های متالایز از پلاستیک های پلیمری تولید می شوند که در نهایت یک لایه آلومینیوم آن را می پوشاند. این ساختار باعث می شود که پاکت جلوه ای زیبا و براق داشته باشد. وجود بسته بندی متالایز علاوه بر دادن شکل و ظاهر تجملاتی به محصول، موجب حفظ کیفیت آن در برابر رطوبت و ورود نور خورشید نیز می شود. در واقع یکی از شاخصه های این نوع پاکت که توانسته آن را از دیگر محصولات بسته بندی متمایز سازد، مقاوم بودن آن در برابر رطوبت است. این پاکت در مقابل رطوبت به ‌خوبی مقاومت کرده و اجازه ورود آب به محصول را نمی‌ دهد. این ویژگی موجب می ‌شود که محصول به هیچ عنوان نم برنداشته و کیفیت خود را حفظ کند.

پاکت متالایز چه کاربردی دارد؟ 

پاکت متالایز انتخابی ایده آل برای بسته بندی محصولات حساس به نور است. برخی از خوراکی ها نسبت به نور خورشید حساس هستند و چنان چه نور به آن ها برسد کیفیت خود را از دست می دهند. با این وجود استفاده از پاکت متالایز این امکان را فراهم می‌ کند که ما به خوبی بتوانیم از محصول خود در برابر ورود نور خورشید به داخل پاکت محافظت کنیم. با توجه به مشخصات ذکر شده می توان نتیجه گرفت که این نوع از پاکت جهت بسته بندی آجیل و خشکبار، ادویه جات، گیاهان دارویی، چای و دمنوش ها، حبوبات و غلات، محصولات پروتئینی، غذاهای آماده و نیمه آماده، قند و شکر، خیارشور، زیتون، ترشی جات، اسنک و تنقلات، شیرینی جات، آرد و مواد غذایی پودری و… بسیار مناسب می باشد.

انواع پاکت متالایز

پاکت متالایز ایستاده:

 با افزودن کاست به انتها یا بغل این پاکت ها می توان آن ها را به صورت ایستاده تولید کرد. این پاکت ها با قابلیت ایستایی خود به خوبی در انواع قفسه های فروشگاهی جای می گیرند و نظر مثبت مشتریان را به سمت خود جلب می نمایند.

پاکت متالایز زیپ دار:

تفاوت پاکت زیپ دار با پاکت ساده وجود یک زیپ در بالای پاکت است که به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. این نوع بسته بندی برای محصولاتی مانند چای و قهوه که ما به طور روزانه از آن ها استفاده می‌ کنیم بهترین گزینه است.

پاکت متالایز شفاف:

این پاکت ها از سه طرف با فیلم متالایز و از یک طرف با یک پنجره شفاف پلاستیکی دوخته می شوند. مزیت این مدل نسبت به سایر مدل ها این است که از طرف پنجره شفاف می توان مواد داخل بسته بندی را به راحتی مشاهده کرد.

پاکت متالایز رنگی:

پاکت متالایز را می توان در انواع رنگ های مختلف تولید کرد که در این میان رنگ طلایی پر تقاضا ترین رنگ می باشد. پاکت متالایز طلایی بسیار چشم نواز است و بسته‌ بندی محصول را به طور کلی از دیگر بسته ها جدا و متمایز می کند.

مزیت بسته بندی متالایز نسبت به بسته بندی های دیگر چیست؟

ویژگی بارز پاکت متالایز وجود یک لایه از جنس آلومینیوم در آن است که از ورود رطوبت و نور به داخل پاکت جلوگیری میکند.

 

در پایان...

پاکت متالایز بیشتر برای بسته بندی محصولات غذایی استفاده میشود.این نوع پاکت برای بسته بندی محصولات خشک پودری ، تنقلات ، هم چنین مایعات و محصولات تر مورد استفاده قرار می گیرد. 


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در کارتن‌کده اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید...