نایلون حبابدار چیست و چه کاربردی دارد؟

نایلون, نایلون حبابدار, بسته بندی, حبابدار, بسته بندی کالا, اسباب کشی, ضربه گیر,

اگر مرسولات شکننده دارید و به دنبال یک کاور مناسب و ارزان قیمت با ضربه گیری بالا هستید، نایلون حبابدار میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار به نایلونی گفته می شود که شفاف است و به علت حباب های پر شده از هوا خاصیت ضربه گیری بالایی دارد و موجب حفاظت از محصول می شود. میزان حفاظت این نایلون ها با اندازه حباب های آن ارتباط مستقیمی دارد و به این صورت است که برای اجسام ظریف تر و کوچکتر از نایلون هایی استفاده می شود که حباب های ریزتری دارند و برای اجسام بزرگتر نیز از نایلون هایی با حباب های بزرگتر استفاده می شود.

نایلون های حبابدار از جنس پلی اتیلن می باشد که لایه درونی آن صاف و لایه بیرونی، حبابدار می باشد و می توان از آنها برای بسته بندی کالاهای چوبی، دکوراسیون، لوازم خانگی، لوازم برقی و لوازم شیشه ای استفاده کرد.

انواع نایلون حبابدار

  • نایلون حبابدار دو لایه با حباب درشت
  • نایلون حبابدار سه لایه با حباب درشت
  • نایلون حبابدار سه لایه با حباب ریز
  • نایلون حبابدار با ویژگی الکتریسیته ساکن

نایلون حبابدار با ویژگی الکتریسیته ساکن با داشتن لایه متالایز توانایی انعکاس گرما دارد و به جای پشم شیشه در سوله کارخانجات نیز استفاده می شود و در وسایلی مانند آبگرمکن که حرارت غیر مستقیم دارند نیز می توان به عنوان عایق حرارتی استفاده کرد.نکات بسته بندی اسباب و اثاثیه را اینجا بخوانید.

نایلون حبابدار

مزایای استفاده از نایلون حبابدار

-بهترین عایق حرارتی و صوتی

-جلوگیری از خرابی و آلودگی وسایل

-عدم محدودیت در ابعاد و لایه ها

-سهولت بسته بندی و حمل و نقل

-خاصیت ضربه گیری

تولید در ابعاد مورد نیاز شما

می توانید نایلون حبابدار را در سایز دلخواه و بسته به ابعاد محصول سفارش دهید و با توجه به میزان شکنندگی محصول می توانید به صورت تک لایه یا چند لایه سفارش دهید.

در نهایت...

هیچ کدام از نایلون های موجود در صنعت بسته بندی مقاومتی مانند نایلون حبابدار ندارد. در این محصول با افزایش تعداد لایه ها مقاومت آن نیز افزایش می یابد. شما می توانید ملزومات بسته بندی مورد نیاز خود را از این لینک تهیه فرمایید.


نام و نام‌خانوادگی (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)
حاصل جمع

Captcha

با «ثبت نظر» موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در کارتن‌کده اعلام می‌کنم.

نظرات کاربران

2 نظر

  1. توسط نادری در تاریخ 1402 شهریور 13, دوشنبه

    ممنونم از اطلاعات مفیدتون

  2. توسط الهام در تاریخ 1402 شهریور 13, دوشنبه

    ممنونم از اطلاعات خوب و کاربردیتون